dinsdag 27 september 2011

Bart blogt

Zo.

Gister de blog gemist? Dat komt omdat ik er gister geen heb geschreven.

Afgelopen weekend hebben we veel nieuwe dingen opgenomen. Zoals we al vaker hebben gezegd zijn we druk bezig met de nieuwe plaat, en op die plaat moet nieuwe muziek. Van een aantal nummers die we nu al live spelen hebben we al gezegd dat ze op de nieuwe plaat komen, maar er komen ook nummers op die jullie nog nooit, ik herhaal nooit, hebben gehoord. Zelfs de titel doe ik jullie op dit moment niet cadeau. Hou wel de blog in de gaten want we zijn bezig met het maken van een officieel persbericht waarin de datum, de titel, en de tracklist van de nieuwe E.P. wordt genoemd!! Spannneeeennnddddd.

Zoals je van mij gewend bent schrijf ik ook iets over optreden. Bij deze. Morgen spelen we (weer) in de Supermarkt in Den Haag. Weet je t nog? De vorige keer.
http://www.youtube.com/watch?v=0vEwildOO-M

OwOwowowowowowowow veel zin in!!!!!

Morgen spelen we op de Absinthe filmpremiere. Dikke snowboard film. Nog dikkere afterparty! Zin om de week doormidden te zagen? Morgen is je kans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten