woensdag 21 september 2011

Rico blogt

Ik heb het geprobeerd, een serieuze blog schrijven, maar dat werd zo teffessaai en onmogelijk om te doen dat ik dacht Neuk Het. Rico doet niet aan serieus, als je serieus wil, http://tinyurl.com/bw3vno alstu. Dat is serieus. Ik echter ben er klaar mee. Ik kan het jullie niet aan doen om serieus te schrijven omdat iedereen al serieus genoeg is. Vandaar dat ik zomaar een plaatje van dit fucking lelijke shirt neerzet.

Another random fact, Nederland is een muziekwonder rijker, Alija heeft gewonnen met Hollands got Talent. Kan mooi zingen dat kind niets op aan te merken. Komt mama om de hoek met haar eerste reactie op de winst. “Allereerst wil ik onze lieve heer bedanken”

Lieve heer kijkt in Agenda, “16 september, 16 september…..hmmm nee je dochtertje heeft echt zelf gewonnen, ik was in de Hoorn van Afrika om te zorgen dat ze daar niet ineens eten hebben ofzo”.

De wereld gaat kapot. Revoluties, ziektes, overbevolking en honger. Maar jouw lieve heer zorgt er wel mooi voor dat die dochter van je een wedstrijd wint zodat ze volgend jaar weer vergeten is.

Vet, allemaal bidden dus voor SRS, ik spreek in deze voor mijzelf, dus niet voor de overige bandleden, omdat ik überhaupt niet graag voor anderen spreek, maar deze goddeloze hond zou het best tof vinden als we het een en ander zouden winnen zonder daar een reet voor te doen. Kom maar op met HOSTI steek je pik maar in me oor priest, want kettertje hier heeft wel zin om door te breken. Ik wed gewoon op alle paarden, dus voortaan Rico te zien met burka, keppel, kruis om de nek en volledig Zen. Want die vetklep van een Budda is ook gewoon een God, maar dan van het ontspannen type.

En shit wordt vergeven wat KathoGod was zelf ook een O.G. Dus gewoon fucked up doen als je rijk bent.

Kijk er nu al naar uit.

Halleluja

Retardo 

1 opmerking: