dinsdag 24 juli 2012

Ricoco Blogt.

Zoals een groot man ooit zei, wat zijn jullie godverdomme klein allemaal. Perspectief, daar gaan we het eens over hebben. Standplaatsgebondenheid en shit. Mij is namelijk opgevallen dat er onbewust toch een tweedeling bestaat tussen mensen ver van de grote stad, en ons allen stedelijke pilshakkers. Over het algemeen geht es toch net wat meer los hoe verder wij weggaan. Enkele kleine Nederzettingen, de smerige conformiteit van de grote stad van zich afslaand, daar gelaten. Jullie weten waar ik het over heb.



Om dit gegeven nog maar eens te duiden vinden jullie bijgevoegd dan ook, met welgemeend excuses voor de beeld en geluids kwaliteit, een filmpje van een optreden net wat verder weg.

http://www.youtube.com/watch?v=SNJEMvLHIU8

En ik kan, met toch enige optredens onder de riem, beamen dat dit schisma der culturen zich vaker vertoont.

Echter, tot mijn eigen walging, kwam ik erachter dat ook ik in de stad mij als een lamme zak gedraag in aanschouwing van awesomeheid. Mijn voetjes hebben zeer zelden de behoefte gehad uitbundig te bewegen uitgedaagd door goeie live muziek. Een wiegje met de heupjes, een mild vuistpompje danwel Silas zijn gepatenteerde dubstep klapje in de lucht. Maar een compleet losgaan, een dikke middelvinger naar iedereen die zich te goed voelt, een sommerende tik met de penis in het gezicht van eenheidsworst, ook ik waag mij daar niet aan. 



Echter... heb ik zoals het een zelfbenoemde messias betaamt uitgevonden waar het aan ligt. Ik weet waar het fout gaat. Verschillende verklaringen heb ik naast elkaar gelegd, is het de geur van het platteland? Is het de uitzichtloosheid van de overige dagen in de week aldaar, wanneer er geen kut te doen is. Is het omdat de kutten niet te doen zijn? NEEN!!



Na overlegd te hebben met de God Der Party, Dikke Sheenus, kwamen wij tot de conclusie dat de oplossing simpel is. Wordt gewoon meer gezopen.


Hoooooooooooooooooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten