dinsdag 26 april 2011

Bart klusser van de week, en meer

Gnagnagna,

Afgelopen weekend twee shows gespeeld, vrijdag in Schiedam en Zondag in Breda. Ik kan je vertellen, Breda heeft de aanheidsfactor, wat bijzonder positief is.

Waar Schiedam ''wel leuk'' was, was Breda ''kapot leuk'' Veel zweet, veel goed geluid, en veel dansende mensen. Het gerucht gaat dat we benaderd zijn om ergens in Augustus weder te keren naar het land onder de rivieren. Graag!

Zoals te zien is had de auto wat kuren, maar met de hi-hat standaard van ewout weet ik dat natuurlijk zo te fixen, en klinkt de uitlaat nu als die van een willekeurige Harley. Dus als je een uitlaat wil waar veel herrie uitkomt, bel me even en dan regelen we wat. 10000 euro per uur.

Het afgelopen weekend stond niet alleen in het teken van mij, liggend onder een auto. Maar stond vooral in het teken van mijn nieuwe aanwinstjes. Meer pedaaltjes, met meer herrie. Voor de gitaar nerds onder ons; electro-harmonix little big muff en een mxr micro-amp laten zich bespelen onder de zolen van mijn schoen.

Nu op naar Koninginnenacht in de Bosuil te Weert. Hoofdprogramma op een veel te dik feestje. Je leest het goed, ik schrijf ''te dik'', Dikke Dennis is namelijk DJ op het geruchtmakende spektakel. We verblijven twee nachten in een voor jullie onbekend Hotel, omdat we de dagen erna ook nog spelen in Limburg.

Hoogachtend,

Bart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten