woensdag 27 april 2011

Jouw Buisje

Boem! Kijk ik op Youtube, merk ik dat de SRS video van de Supermarkt al bijna 1000 maal is aangegluurd door voor mij verder anonieme oogjes. Het is dan ook een cognitieve sensatie die niet lang onopgemerkt kon blijven. Ik bedoel die petjes, die haren, die swagger, die video, die is af. Maar het mooie van dit verhaal is dat wij jullie op redelijk korte termijn gaan voorzien met nog meer sex voor de ogen. Ons plan is jullie traanbuisjes te prikkelen met een emotioneel bombardement van geiligheid. Jullie oortjes te doordringen met basjes die doorklinken tot het hersenstammetje. Wij gaan namelijk aanstaande vrijdag optreden op het grootste podium van Limburg en dat moet gefilmd worden, daarnaast zijn er plannen voor een clip. En dan niet een Nick en Simon dingetje waarbij we mooi van de camera wegkijken, een zonnetje erop zetten en het doel is ouwe pruimen een slakkenspoor te laten trekken van de bank naar de koelkast. Neen! zeg ik u. Wij zullen u emoties brengen, een traan, een lach, maar vooral verschrikkelijke aanheid. Mijn vraag aan u, de lezer van dit hippe doch didactisch verantwoorde blog, is om vooral naar ons te blijven kijken op de internets. Want zonder jullie trouwe kijkbuiskindertjes, zonder jullie is SRS nergens. 
 
Veel dampende, zwetende liefde en nog een keer de link om het af te leren.

 
Forever yours
Retardo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten