maandag 30 mei 2011

Bart blogt - WINNEN, ZOMERTERRAS, GROUPIE, HAMBURGER

Liefste,

Op maandag begin ik altijd met het verslaan van het afgelopen weekend. Nu ga ik het weer doen.

Donderdag feesie in de Oude Stoep. De meeste van jullie zullen die plek wel kennen:) We hebben er al eerder gespeeld en elke keer is weer leuker dan de keer ervoor. Wat wel constant is, het het fantastische eten wat je daar krijgt voorgeschoteld. Samen met de mannen van Tunnelvisie, die voor ons speelden, lekker hapjes en drankjes genuttigd. Stoep stond afgeladen! Zoals Kris vrijdag al schreef zijn we alweer uitgenodigd om nog eens te komen eten (lees optredens).

In de stoep heeft ook een nieuw nummer haar intrede gemaakt, Serial Filler. Zie de playlist, spot 'm.

Vrijdag lekker met z'n allen hoofdpijn, en zaterdag weer spelen. Dit keer weer wat minder dicht in de buurt, Deventer. Ik had er zelf wel veel zin in, want het was weer het eerste openlucht optreden van deze zomer. Bij aankomst werden we blij verrast met het eerste shirt waar onze naam op gedrukt is, wat een primeur.

Lekker broodjes hamburger naar binnen gewerkt, en de koelkast geplunderd. ''That's how I roll'' zou ik zeggen als ik een Amerikaan zou zijn. Lekker beetje souncheck doen, en spelen. Was heel erg leuk, vooral toen ik in het intro mn gitaar heel stoer om hoog klapte en vervolgens met een noodvaart in m'n eigen hoofd boorde. ''Foutje, moet kunnen baas'' zou ik zeggen als ik handige Harry zou zijn.

Na het optreden nog even onze groupies gedag gezegd. Helaas had deze groupie vooral interesse in de Baron.....







Colmpop selecteerde twee bands om volgens jaar terug te komen, als in de zin van dat je dan een soort prijs hebt gewonnen. Tot onze kleinste verbazing zijn wij samen met Stephany June (van de week nog bij dwdd) geselecteerd. ''Hoezeeeeee!'' zou ik roepen als ik een schipper was.

Op de terugweg heeft Ewaldus zich even verkleed als Farao, en moest Rico er om de vijf kilometer (het was 150 km terug naar Vlaardingen dus reken maar uit, 150/5= 30) keer uitstappen om zijn kleine-meisjes-blaas te legen.



En nu dan het leukste van het leukste, we zijn gevraagd door HET ZOMERTERRAS, (alle Vlaardingers kennen t wel) gevraagd om op 23 Juli  te komen rocken samen met de mannen van BASKERVILLE!








''Dat is heel leuk'' zou ik zeggen als ik mezelf zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten