vrijdag 27 mei 2011

Primeur na primeur.

De dag begon zoals gewoonlijk met hoofdpijn, was het dit keer niet door de drank, dan was het wel door wat ik vandaag nou weer is moest bloggen. Mijn agenda er maar bij gepakt want ik zou me god niet weten waar ik moest beginnen. Ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niet meer doe dan achter mijn laptop zitten of rondjes door de polder fietsen. Wat resulteert in een behoorlijke slaap-zak, geloof mij, dat is lekker (-:



Nu vragen jullie je natuurlijk af waar blijft die primeur nou de Pee!?

Nou goed, komt 'ie, voor het eerst in jaren, is het zo dat Big Bear Ewout per fiets naar een optreden is gekomen. Niet gek he? Zo'n beer heeft dan ook wel per direct een flink stuk beenham nodig om dit alles te verwerken.

Proficiat voor Niels Ruigrok, de kok uit d'Oude Stoep die even voor 10 man even dit culinaire gerecht op tafel heeft gezet.


Primeur 2
Het houdt niet op. Deze primeur is dan ook niet voor iedere band weggelegd. Sinds gister kan SRS zeggen dat in de 5 jaar die d'Oude Stoep bestaat zij de eerste band zijn die de overbuurman heeft doen klagen over het geluid. De gevolgen zijn dan ook direct merkbaar, de volgende dag heeft de organisatie van d'Oude Stoep laten weten dat SRS op korte termijn bericht ontvangen over wanneer zij terug mogen komen! ;-)


Voor alle rinkelende eierstokken en uit zichzelf bewegende teelballen hier de giglist voor Juni.



de Pee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten