donderdag 19 mei 2011

Hit the deck video!!!

Ik weet zeker dat je dit toch niet leest aangezien je gelijk het filmpje hieronder gaat bekijken. Ik ken je langer dan vandaag. Het maakt dan ook eigenlijk niet uit wat ik hier neerzet. Of ik kan er juist gebruik van maken en vertellen wat ik eigenlijk van jullie vindt. Maar dat durf ik niet.

Dus BAM, zoals beloofd hier de Hit the deck video voor je bakkus! De nieuwste track van onze handen met beelden van het optreden voor Zoepfest in de Bosuil. En dat was vet. Dat weet jij nu ook. Ik hoop dat je je inziet dat het zonde was om met je vriendin op de bank te hangen terwijl je hier ook d'r broek had kunnen kapotschuren. En dat je cavia echt wel een avondje zonder eten had gekund. Flik me dat dus niet nog een keer.



Zet 'm even op 720p voor betere kwaliteit. We zijn ook al aan de slag gegaan met het videoverslag van het hele optreden, althans een samenvatting daarvan. Voor het hele optreden zal je toch echt van die bank af moeten komen.

Tenslotte heb ik nog wat roddels voor je: we zijn weer de studio ingedoken om een poging te doen wat nieuwe tracks te schrijven. Die poging heeft nu al geleid tot 2 opzetjes voor mokerdikke tracks. Iets met Hit The Deck 2.0 en iets met op hol geslagen draaiorgels. En ik heb een tijdje terug Joshua Nolet gesproken die wel geinteresseerd was in wat we deden. Dus binnenkort iets met Chef Special zou ook zomaar kunnen.

Bard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten