donderdag 12 mei 2011

Meet the concrete, eat the curb

Als Ron Jeremy en Nico Dijkshoorn een kind hadden gehad had hij Ricardo van 't Hof geheten, na de blog van gisteren weet ik het zeker. Ik begin langzaam te snappen waar hij de inspiratie voor de teksten in onze nummers vandaan haalt. Als de gemiddelde man om de 7 seconden aan sex denkt dan denkt Ricardo om de 7 seconden niet aan sex. Ik ga mijn gesprekken met hem in de toekomst maar kort houden.

Van de week kwamen de sporen binnen van het optreden in de Bosuil in Weert. Na een korte afmix zijn we eergister begonnen met het editen en ik kan je vertellen; de beelden liegen er niet om:). Ik vond de avond zelf al heel vet maar nu ik zo de beelden terugkijk valt het me pas op wat ik allemaal gemist heb: een afgeladen zaal die door een uit de hand gelopen pit compleet naar achteren wordt gedrukt als het eerste ref van Minivan de subwoofers eens goed uittest, doorgedraaide idioten op het podium, een camerateam dat met gevaar voor eigen leven de camera's beschermt voor rondvliegend bier en crowdsurfende mensen, minstens 30 bier op het podium  en een meesterlijke lichtshow. M'n eternal smile was weer even helemaal terug.


Het plan is om er twee nieuwe video's van te maken. De eerste gaat er ongeveer uitzien als het introfilmpje dat nu op Srsband.nl staat; een korte introductie van wat we doen. Dinsdag zijn we al begonnen met inladen en editen. Eywhat, de Baron en ik hebben al aardig vierkante ogen van de lange dagen naar veels te grote beelschermen kijken maar de eindstreep komt langzaam in zicht.



De tweede wordt een videoverslag van Hit the deck. Vanmiddag vroeg ik me af wat ik kon doen om inspiratie krijgen voor die video. Toen ik op mijn racefiets de brug bij het Spartastadion afreed wist ik het (zie foto). En verrekt het werkte, dat wordt echt een gigantisch dikke clip. Bij deze beloof ik dat ik hem volgende week tijdens mijn blogbeurt op het wereldwijde internets gooi!



Volgende week meer!

Bard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten