vrijdag 6 mei 2011

PET-fles

Lief schrijfplankje,

Met mijn bruin geblakerde handen van een stoffig Bevrijdingspop Haarlem kruip ik trillend achter mijn laptop om jullie dwepers van de laatste nieuwtjes rondom SRS te voorzien. Maar allereerst wil ik Bart bedanken voor het erop aandringen dat ik gister alsnog naar Bevrijdingspop Haarlem moest komen. Ondanks dat ze mij "vergaten" op het station en ik noodgedwongen alles moest opdrinken wat er in mijn tas zat.Ben ik toch heel blij met deze foto!



Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben wij het onwijs naar ons zin gehad in Limboland. En heeft zeuren om meer muntjes toch nog iets opgeleverd. We poste kort geleden op onze Facebook dat we opzoek zijn naar een Duitse tolk. Dit leverde vrijwel direct reactie op van onze, nu al, BFF : Roy Muller van .


Jullie vragen je natuurlijk af, wat gaat hij doen met die Tolk? Hardrock Bart signeert graag borsten, maar heeft die van Heidi nog niet kunnen afstrepen! Normaliter komen de vrouwen naar Bart toe, maar we voor die van Heidi maken we een uitzondering en komen haar graag tegemoet.














Voor vanavond nog niks te doen? SRS staat als afsluiter op het Showcase Festival Play in Het Koningshof, Maassluis! wwww.playmaassluis.nl

Kom je hier niet vandaan? En ben je nieuwsgierig waneer SRS in je buurt speelt? Kijk op facebook,hyves,myspace of twitter. Allemaal te vinden via wwww.srsband.nl

de Baron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten