vrijdag 20 mei 2011

Festival updates en nieuwe foto's!

Hallo,

Afgelopen winter qoute Sander Guis(3FM) al dat SRS een echte festival act was en niets is minder waar! Toch? Daarom presenteer ik met trots de volgende festivals waar SRS o.a. deze zomer te vinden is.

28 Mei - Colmpop, Deventer.
11 Juni - Rock on the Kiosk, Philippine, Zeeland.
18 Juni - Loggerfestival, Vlaardingen.
27 Augustus - Vogelpop 5, Ansen, Groningen.
4 September - Knastercross, Geulle, Limburg.
15 Oktober - Maasrock, Puttershoek, Zuid-Holland.


Daar waar Retardo mij altijd vraagt of hij samen met zijn trouwe maatje "94 - 97 ZX6R Ninja" het podium op kan heb ik hem tot voor kort alleen maar teleur moeten stellen. Mosterdpop heeft ons niet alleen mosterd en hoofdpijn opgeleverd maar ook een optreden op Knastercross 2011. Waar het niet meer dan normaal is om je motor mee het podium op te nemen. Aanschouw : Knastercross!!!!!



Heb je eigenlijk helemaal geen zin om met een heerlijk koud biertje, zon, schaars geklede vrouwen en hamburgers rond te struinen op een festival? Dan zijn we uiteraard ook binnen 4 muren te vinden! Check daarvoor de facebook op: http://www.facebook.com/pages/Sexual-Reproductive-Systems/102720686451564



Ik krijg hedendaags veel reacties van wanneer ik weer mijn eten ga posten op Facebook. Het klopt dat ik even uit de roulatie was, ik heb namelijk besloten alleen voedsel te posten dat minder dan 100 Kcal bevat. Gaat lastig als je op kapsalons, pizza's en Rustlers leeft.


Krijg je al genoeg van deze blog of glijd je van je stoel van enthousiasme? Sop dan nog even verder op de nieuwe foto's van het PLAY Showcase Festival 6 Mei j.l.: http://playmaassluis.nl/PLAYMAASSLUIS/6%20MEI%20-%20SRS.html Onze dank is groot @ Farlagraaf!


Vanavond niks te doen? Kom dan naar Helmond! SRS start om stipt 22:00 uur in Muziekcafe Helmond!

Gegroet,
Kris de Pee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten